Our Favorite At-Home Workouts

Vi forstår godt, at det kan være svært at holde motivationen oppe i disse lockdown tider - men vi vil samtidig gerne slå et slag for, at det ikke kræver alverden at få pulsen lidt op hjemme på stuegulvet. Det giver en skøn følelse bagefter og du kan endda selv bestemme musikken, du vil træne til.

Vi har lavet lidt forskellige workouts til jer, som kan laves på ca. 10 minutter. Brug dem til at få kroppen i gang fra morgenstunden, som en lille pause, hvis du arbejder hjemme eller som et virtuel træning med din veninde over FaceTime.

Vi tror på, at alting er bedre en ingenting - sæt barren lavt og vælg nogle øvelser du godt kan lide. Der er langt større succes for, at du får det gjort, hvis det er noget du har lyst til. 

Det kan også være en god idé at skrive din træning i kalenderen, ligsom du ville skrive et telefonmøde ind. Vi garanterer, at du ikke fortryder træningen bagefter.

De små træninger vi har valgt til jer kræver intet (eller meget lidt) udstyr. Har du ikke en kettlebell kan et andet objekt sagtens bruges, som fx. en bold, en taske, en spand med maling, en kasse vaskepulver eller hvad du nu lige kan finde.

 

Workout 1:

21-15-9

  • Eyda Jumps (englehop)
  • Glutebridge
  • Jumping Squats
  • Mountain Climbers

Først laves 21 gentagelser af hver øvelse, derefter 15 og til sidst 9. Pauserne styrer du selv.

 

Workout 2:

EMOM10

  1. Air Squats
  2. Push Ups
  3. Lunges
  4. Sit Ups
  5. Burpees

Every Minute On The Minute starter en ny øvelse. Stræb efter at arbejde i 40-50 sekunder og hold pause resten af minuttet. Hver runde tager 5 minutter.

 

Workout 3:

AMRAP10

  • 10 Jumping Jacks
  • 10 Kb Swings
  • 10 Jumping Lunges

Hold 30 sekunders pause efter hver runde

As Many Rounds As Possible - kør så mange runder du kan nå på 10 minutter. Har du ikke mulighed for at lave et Kettlebell Swing, kan du erstatte øvelsen med enten Push Ups eller Sit Ups.

 

Vores mål er at skabe så komfortabelt træningstøj, at du er super omstillingsparat og klar til at hoppe fra kontorstolen og ned på gulvet til en workout eller 10 minutters yoga, uden at skulle klæde om. Sia Basic Tights er super bløde og behagelige, mens Emma Bra og Maria Bra er så behagelige at have på, at vi oftere bruger dem, i stedet for en almindelig bh. 

13. februar 2021 — Anna Eiholm