Ofte stillede spørgsmål

Levering

Kan jeg få gratis fragt?

Vi har fri fragt på alle ordrer over 499 kr. Hvis din ordre er under 499 kr. koster forsendelsen fra 49 kr. Vores returfragt er altid gratis.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller inden kl. 12:00, bestræber vi os på at få din ordre pakket og sendt afsted samme dag. Du vælger selv leverandør.

Kan jeg spore min ordre?

Når vi har pakket din ordre, sender vi en mail til dig med et link, hvor du kan spore din pakke. Hvis du ikke har modtaget en mail, anbefaler vi dig at tjekke dit spamfilter. Kan du ikke finde din leveringsbekræftelse eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på hello@eyda.com. 

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre hos os eller på vores lager. Alle ordrer skal sendes, og du vælger selv, om den skal sendes med GLS, PostNord eller DAO.

Ordre

Hvad skal jeg gøre, hvis der mangler noget i min ordre?

Hvis du mangler en vare på din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail hello@eyda.com. Så hjælper vi dig.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Hvis du har modtaget en anden vare, end du har bestilt, skal du kontakte os hurtigst muligt på hello@eyda.com. Så hjælper vi med at få den ombyttet.

Hvis du ønsker at beholde den vare, du har modtaget, skal du også kontakte os, så vi kan afregne en eventuel difference.

Hvorfor har jeg endnu ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan den enten være havnet i dit spamfilter, og ellers kan der eventuelt være en tastefejl i din mail.

Hvis du tror, at det er en tastefejl, så send os en mail på hello@eyda.com. Skriv gerne dit telefonnummer i mailen, så vi kan prøve at slå din ordre op.

Kan jeg ændre min ordre?

Når din ordre først er lagt, er det ikke muligt for os at ændre i den. Du vil derfor modtage det, du har bestilt, og må dernæst sende noget retur og/eller bestille på ny.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis vi er begyndt at behandle din ordre, kan vi ikke nå at annullere den. Men send os en mail på hello@eyda.com eller ring til os på 50 70 00 20 i vores telefontid fra 10-11:30 – så ser vi, om vi kan nå at gøre noget.

Kan jeg få tilsendt min handelsfaktura for min ordre?

Vi vil meget gerne sende din handelsfaktura til dig. Send en mail til os med dit ønske og ordrenummer på hello@eyda.com.

Reklamation

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg modtager en defekt vare?

Hvis du modtager en defekt vare, skal du kontakte os på hello@eyda.com med dit ordrenummer og et billede af fejlen. Så vil vi ombytte den hurtigst muligt. Vi sætter stor pris på, hvis du ikke blot laver en returnering, og sender den defekte vare retur.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har en reklamation?

Hvis du har en reklamation, skal du sende os en beskrivelse af problemet sammen med et billede og ordrenummer til hello@eyda.com. Herefter vil vi gennemgå reklamationen og vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Returnering og ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du vil returnere hele eller dele af din ordre, skal du oprette en returlabel via vores returportal her: eyda.dk/retur. Her skal du bruge den e-mail og ordrenummeret, som er tilknyttet til ordren. Skulle der opstå problemer med at oprette en returlabel, er du velkommen til at kontakte os på hello@eyda.com

Hvorfor har jeg ikke modtaget en returlabel?

Vi vedlægger ikke returlabels fysisk i din pakke, så her skal du ind og oprette din retur på eyda.dk/retur. Når du har oprettet din retur, vil du modtage en QR-kode på mail sammen med din returoversigt. Medbring QR-koden og dine returvarer i en GLS Pakkeshop, hvor de kan scanne koden og printe en returlabel til dig.

Kan jeg ombytte en vare?

Vi kan desværre ikke lave en direkte ombytning, så du skal sende din style retur og bestille den ønskede størrelse/farve på ny. 

Hvorfor har jeg ikke modtaget min refundering efter min returnering?

Vores behandlingstid på returforsendelser er 7-10 hverdage, efter vi har modtaget din pakke. Hvis der er gået længere tid end dette, er du velkommen til at kontakte os på hello@eyda.com, så undersøger vi grunden til din manglende refundering. Bemærk: I travle perioder kan der være en længere behandlingstid.

Kan jeg returnere flere ordrer i samme pakke?

Det kan du godt, ja. Her er det blot vigtigt, at du vedlægger din returseddel, så vi kan se, hvilke varer der hører til hvilken ordre, når vi behandler din returpakke.

Hvad gør jeg, hvis jeg har købt en vare på tilbud, og gerne vil ombytte den, men tilbuddet er udløbet?

I denne situation må du meget gerne kontakte os på hello@eyda.com, så finder vi en god løsning til dig.

Hvis jeg returnerer en ordre købt på gavekort, får jeg så pengene refunderet?

Når du returnerer en ordre (eller enkelte varer fra en ordre), som er betalt med et gavekort, vil pengene blive refunderet til samme gavekort. Hvis du har mistet din kode, vil vi meget gerne hjælpe dig på mail hello@eyda.com

Jeg har modtaget en gave, som jeg gerne vil bytte – hvordan gør jeg?

Hvis du ønsker at bytte en gave, har du to muligheder. 

Du kan oprette en almindelig returnering, hvor pengene så vil blive tilbageført til gavegiveren.

Du kan ombytte til et gavekort. Hvis du ønsker dette, skal du blot kontakte os på hello@eyda.com og informere os om ordrenummeret på den ordre du ønsker at bytte til et gavekort. Derudover må du også gerne oplyse os om, hvilken mail du ønsker at få tilsendt dit gavekort til. Har du ikke ordrenummeret finder vi en løsning via mail.
Herefter vil du modtage en returlabel fra os, som du skal bruge til at sende din pakke retur til os med. Når din returpakke er behandlet, vil du modtage dit gavekort på mail. 

Vi tilbyder ikke ombytning til andre varer. Hvis du ønsker en anden vare eller størrelse, skal denne blot bestilles som en ny ordre.

Produkter

Jeg er i tvivl om størrelsen, hvad gør jeg?

På hjemmesiden finder du vores størrelsesguide, som du kan bruge til at vælge den rette størrelse. Du finder størrelsesguiden på produktsiden, lige over valg af størrelse. Hvis du ligger mellem to størrelser, kan du bruge størrelsesindikatoren for hvert produkt til at guide dig i den rigtige retning.

Er du stadig i tvivl, er du velkommen til at sende os dine mål i en mail til hello@eyda.com. Så vejleder vi dig gerne til den rette størrelse. 

Hvordan vedligeholder jeg mit tøj?

Først og fremmest, er det altid en god idé at passe på dit tøj, når du tager det af og på. Derudover er der nogle gode råd i forbindelse med vask, som kan hjælpe med at få dit tøj til at holde længere:

Følg altid vaskeanvisningen i care label. Det er lavet til præcis dit specifikke produkt.

Lad ikke svedigt træningstøj ligge længe i vasketøjskurven. Så kan det være svært at komme af med den grimme lugt.

Vask så koldt som muligt. Det slider mindre på tøjet, og bruger mindre energi. 30 grader er oftest nok.

Vask tøjet på vrangen.

Vask tøjet i en vaskepose, så det ikke tager skade i vask. Brug gerne en vaskepose, som også opsamler mikroplast.

Brug vaskemiddel udviklet til træningstøj og syntetiske fibre.

Drop skyllemidlet. Det er både dårligt for tøjet og vores grundvand.

Lad tørretumbleren få et hvil og hæng i stedet tøjet til tørre.

Hvordan vasker jeg bedst mine bh’er for at indlæggene holder?

For at dine indlæg holder bedst, anbefaler vi at tage dem ud af sports-bh’en og vaske dem i hånden eller lade dem lufttørre. Derudover er det fordelagtigt, at de ikke ligger i blød for længe, da dette kan få limen til at gå op.

Hvordan får jeg svedlugt af tøjet?

Hvis du har problemer med at få svedlugten ud af tøjet efter brug, vil vi først og fremmest anbefale at undgå at lade tøjet ligge for længe i vasketøjskurven. Det kan også være en fordel at lægge tøjet i blød inden vask. Skulle det ikke hjælpe, kan du evt. lægge det i blød i et desinficerende vaskemiddel – fx Rodalon til tekstiler.

JOB hos eyda

Hvordan søger jeg job hos EYDA?

Her finder du åbne stillinger hos EYDA.

Uopfordrede ansøgninger modtages gerne på job@eyda.com.

Andet

Kan I fortælle, hvornår udsolgte varer kommer på lager igen?

Vi kan ofte give et svar på hvornår vi ca. forventer at få varer hjem igen, så du er mere end velkommen til at sende os en mail på hello@eyda.com.

På produktsiden har du også muligheden for at skrive dig op til at få besked, når en vare er tilbage på lager. Dette gør du ved at trykke på den ønskede størrelse og farve – herefter vil feltet “Giv mig besked” komme frem, hvor du kan indtaste din e-mail. 

Har I en fysisk butik eller showroom, hvor jeg kan prøve jeres produkter?

Vi har desværre hverken en fysisk butik eller et showroom, hvor du kan prøve vores tøj inden bestilling. Vi tilbyder dog gratis fragt fra 499 kr. og dertil gratis retur. Derudover sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig på både telefon, mail og chat. Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, hvis du ønsker vejledning eller har spørgsmål til vores tøj.

Kan jeg købe et gavekort?

Ja, det kan du sagtens. Du finder vores gavekort her: https://eyda.dk/products/gavekort?_pos=1&_sid=f5a7caba2&_ss=r
Gavekortet vil blive sendt til dig på mail efter din bestilling.

Kan jeg få en rabatkode?

Vi har sjældent rabatkoder, så vi vil anbefale dig at tilmelde dig nyhedsbrevet og følge med på vores sociale medier, så du får besked, når der er eksklusive tilbud og rabatter.

Kan rabatkoder anvendes sammen med andre tilbud?

Det er desværre ikke muligt at kombinere flere rabatkoder. 

Jeg har brugt en rabatkode på min ordre, og ønsker at returnere noget. Kan jeg købe noget nyt med samme rabat?

Det kommer an på, hvilken rabatkode du har benyttet på din bestilling. Du må derfor gerne sende en mail til hello@eyda.com. Så kigger vi nærmere på din bestilling og finder en god løsning til dig.

Kan jeg få jeres nyhedsbrev?

Vi vil meget gerne sende dig nyheder, tilbud, inspiration osv. For at modtage dette, skal du blot skrive dig op med din e-mail her: https://eyda.dk/pages/newsletter?_pos=1&_sid=6c6e19d91&_ss=r